Woorden met een hoofdletter hebben de betekenis zoals gedefinieerd in de volgende termen. De volgende enkelvouds- en meervoudsdefinities hebben dezelfde betekenis.
Voor de toepassing van deze disclaimer:
Nederland, België, Duitsland
Verwerkingstijd bestelling
Alle bestellingen worden binnen 0-3 werkdagen verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden of bezorgd in het weekend of op feestdagen.
Wanneer we grote hoeveelheden bestellingen ontvangen, kan de verzending enkele dagen vertraging oplopen. Houd rekening met extra verwerkingsdagen voor levering. Als er een aanzienlijke vertraging is in de verzending van uw bestelling, nemen we contact met u op via e-mail, WhatsApp of telefoon. Als u uw toestemming heeft voor de vertraging, zullen we het product op de beloofde datum verzenden. Als je niet beschikbaar bent op de beloofde dag, betalen we je het volledige bedrag terug.
De verzendkosten van uw bestellingen worden tijdens het afrekenen berekend en weergegeven.
Vervoerders uit Frankrijk: UPS, GLS, Mondial Relay
Verzendkosten: Gratis
Geschatte levertijd: 1 tot 4 werkdagen vanaf de levering van de bestelling aan de vervoerder.
Rederij uit Turkije (Ex Works): UPS Express
Verzendkosten: Gratis
Geschatte levertijd: 1 tot 4 werkdagen vanaf de levering van de bestelling aan de vervoerder.
Vertragingen kunnen optreden als gevolg van ongunstige weersomstandigheden en de vrachtdichtheid van het vrachtbedrijf.
Apline Europe kan bestellingen verzenden vanaf de volgende adressen;
4 Route de Bois Ratier, 18400 Saint Florent sur Cher / Frankrijk
Veysel Karani Mah. 5.Kültür SK nr.: 6 Osmangazi / Bursa / Turkije
Informatie over de verzendbevestiging met betrekking tot uw bestelling wordt verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven in de informatie die u hebt ingevoerd bij het plaatsen van uw bestelling. Deze e-mail bevat een URL zodat we de verzending van het product kunnen volgen.
Alle belastingen en heffingen zijn betaald voor bestellingen die u op de Apline Europe-website plaatst en hun prijzen zijn inclusief btw. Als de koerier om welke reden dan ook extra douanekosten in rekening brengt, haal het artikel dan op en laat het ons weten via e-mail. Wij vragen u deze kosten te vergoeden. Indien het product bij de eerste zending niet bij de klant aankomt, kunnen de retourkosten aan de klant in rekening worden gebracht. Deze kosten worden in mindering gebracht op het totaal terug te betalen bedrag. Als de klant verzoekt om de bestelling te retourneren, is de gratis bezorgoptie mogelijk niet beschikbaar en kan het bezorgbedrag worden gevraagd. Verzendkosten voor zendingen na de eerste gratis levering zijn ter beoordeling van Apline Europe.
Landen die geen lid zijn van de Europese Unie kunnen extra douanekosten in rekening brengen bij het verzenden van producten naar hun eigen burgers. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de extra douanekosten te betalen. De klant erkent met deze informatie rekening te hebben gehouden bij het aanmaken van zijn bestelling.
– Als de klant het product niet ontvangt en het product als retour wordt geretourneerd, worden de verzendkosten en het totale bedrag aan douanerechten voor het retourneren van het geretourneerde product in mindering gebracht op het totaal terug te betalen bedrag.
– Als de klant het product niet ontvangt en het product wordt vernietigd door de douane van het land, wordt de bestelling niet terugbetaald.
Apline Europe kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor beschadigde of zoekgeraakte producten. Als je je bestelling beschadigd hebt ontvangen, neem dan contact op met de vervoerder om een claim in te dienen. Als u problemen heeft met de communicatie met de rederij, kunt u contact met ons opnemen en ons vragen om u te helpen. Apline Europe kan u vragen het beschadigde product te retourneren en u indien nodig een nieuw product toe te sturen. Apline Europe kan u indien nodig een nieuw product sturen ter vervanging van het product dat tijdens de verzending verloren is gegaan. Als de zending beschadigd is, is de Apline Europe-verzender niet verantwoordelijk. Apline kan u helpen dit probleem op te lossen.
Fotografeer alle beschadigde productverpakkingen en artikelen als bewijs.
Als u nog een vraag heeft over dit proces, neem dan contact met ons op via de contactgegevens en vraag om een reactie.
Ons transportbeleid is bijgewerkt op 22/04/2023.
Copyright © 2024 Apline Europe SARL , All Right Reserved.
ShopStore Theme by aThemeArt - Proudly powered by WordPress